Opruimcoaching thuis
Wil je aan de slag met het opruimen van je huis, maar weet je niet precies hoe je het aan moet pakken? Of ben je al wel eens gestart, maar lukt het (nog) niet om het gewenste resultaat te behalen? Dan kan het inschakelen van een professional organizer uitkomst bieden.
Ik kan je helpen met het opruimen en organiseren van je huis
Als professionial organizer kan ik je helpen met het aanbrengen van structuur in jouw opruimproject. Ik moedig je aan, geef je houvast en zorg ervoor dat er vaart in het proces blijft. Elk project is maatwerk en afgestemd op jouw situatie en wensen. Het gaat er tenslotte om dat jouw opgeruimde huis werkt voor jou.
Elk opruimproject start met een vrijblijvend intakegesprek bij jou thuis, waar ik de situatie ter plaatse bekijk en je mij kunt vertellen wat je graag wilt bereiken. Ik kan je dan adviseren over een plan van aanpak dat werkt voor jou.
Als je graag samen met mij aan de slag gaat met jouw opruimproject, plannen we een werkafspraak van (in principe) 3 uur in.
Hoe ziet een werkafspraak eruit?
Tijdens een werkafspraak doorlopen we de drie fasen van een opruimproject: uitzoeken – ordenen – opruimen.
Uitzoeken
In de uitzoekfase gaan we de plek die opgeruimd moet worden leeghalen. Alle spullen gaan door je handen en je neemt een besluit wat ermee moet gebeuren. Wil je ze houden of neem je er afscheid van. Van de spullen die weg mogen, bepaal je gelijk of je er iemand in je omgeving blij mee kan maken, of ze naar de kringloop mogen of dat ze weggegooid moeten worden.
Ordenen
Dan volgt het ordenen van de spullen die mogen blijven: wat hoort bij elkaar en welke functie hebben ze?
Opruimen
Tot slot zetten we alle geordende spullen op de juiste plek. Opgeruimd staat netjes!
Hoever we komen met jouw opruimproject tijdens een werkafspraak hangt af van de snelheid waarmee jij beslissingen kunt nemen over jouw spullen. Aan het eind van de afspraak zorg ik er hoe dan ook voor dat we het gedane werk goed afronden zodat je met voldoening terug kunt kijken op het resultaat. Kleinere spullen die bestemd zijn voor de kringloop kan ik indien gewenst gelijk meenemen.
En dan?
Als je opruimproject nog niet is afgerond of als je nog een opruimproject hebt, dan kun je ervoor kiezen om gelijk nog een werkafspraak in te plannen.
Weet je al van tevoren dat meerdere werkafspraken nodig of wenselijk zijn, dan kun je ook gelijk voor een voordeliger pakket van 3 of 6 afspraken kiezen.
Voor grotere projecten zoals de voorbereiding van een verhuizing maak ik graag een offerte op maat.
Tarief
Werkafspraak van 3 uur
€ 210 incl. BTW
Pakket met 3 werkafspraken van 3 uur
€ 595 incl. BTW
Pakket met 6 afspraken van 3 uur
€ 1.150 incl. BTW
Inbegrepen bij een werkafspraak zijn:
- Een vrijblijvend kennismakingsgesprek van ca. 1 uur om jouw opruimproject te bespreken en vragen te stellen.
- Reiskosten en reistijd van en naar jouw woning binnen een straal van 30 minuten/20 km vanuit Leidschendam.
- Kleine opruimmaterialen die ik meeneem in mijn professional organizing kit.
Exclusief:
- Parkeerkosten (indien van toepassing).
- Extra kilometers € 0,28 (indien van toepassing).