Klachten & complimenten

Wat als je onverhoopt een klacht hebt?

Uiteraard doe ik mijn uiterste best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Heb je onverhoopt toch een klacht? Laat het mij dan snel weten. Alleen dan kan ik je klacht verhelpen.

Mochten we er onderling niet uitkomen, dan kun je je wenden tot de NBPO-klachtencommissie.

De klachtenregeling van Mijn Opruim Project in een notendop

De precieze klachtenregeling staat beschreven in de leveringsvoorwaarden van Mijn Opruim Project.

Kort samengevat ziet de klachtenprocedure er als volgt uit:

  • Ben je onverhoopt niet tevreden over onze een van mijn organizingdiensten, neem dan zo snel mogelijk contact met mij op, zodat ik kan kijken hoe ik je klacht kan wegnemen. Wil je formeel een klacht indienen? Breng mij dan binnen 4 weken na afloop van de coaching schriftelijk op de hoogte van de aard en motivering van je klacht. Ik stuur je dan binnen 1 week een bevestiging van ontvangst en binnen 4 weken een inhoudelijke reactie. Uiteraard behandel ik je klacht vertrouwelijk.
  • Ben je ontevreden over de manier waarop ik je klacht heb behandeld? Neem dan binnen 4 weken na ontvangst van mijn inhoudelijke reactie contact op met de klachtencommissie van de NBPO, de Nederlandse Beroepsvereniging van Professional Organizers, waarbij Mijn Opruim Project is aangesloten. Deze onafhankelijke klachtencommissie bestaat uit mr. F.H.K. Theissen (voorzitter), mw. A. Tigchelaar en mw. I. Lamers. Je kunt hen bereiken door een mail te sturen t.a.v. de voorzitter van de klachtencommissie via info@nbpo.nl. Een uitgebreide beschrijving van de wijze waarop de NBPO jouw klacht in behandeling neemt kun je downloaden via deze link.
  • Je klacht wordt door de klachtencommissie alleen in behandeling genomen als je: 1) eerst hebt geprobeerd er samen met Mijn Opruim Project uit te komen; 2) jouw klacht binnen 4 weken na de organizingsessie schriftelijk hebt gemeld, 3) en duidelijk omschrijft waartegen en waarom je bezwaar maakt en welke oplossing je graag wenst.
  • Direct na binnenkomst van je klacht stuurt de klachtencommissie jou en mij een ontvangstbevestiging van je klacht. De klachtencommissie nodigt jou en mij uit om beide kanten van het verhaal te horen. De klachtencommissie beoordeelt daarna of je klacht gegrond is en je recht hebt op compensatie. Deze compensatie kan nooit hoger zijn dan de kosten van de werkafspraak waarop de klacht betrekking heeft, en wordt door Mijn Opruim Project binnen 5 werkdagen voldaan.
  • Binnen 4 weken doet de klachtencommissie uitspraak. Deze uitspraak is bindend voor Mijn Opruim Project.

Wil je mij een compliment geven?

Natuurlijk vind ik het heel fijn om te horen dat je tevreden bent over mijn dienstverlening! Dat motiveert mij om elk opruimproject weer met volle energie aan te pakken. 

Wil je je ervaring delen zodat ook anderen kunnen lezen hoe het is om met mij samen te werken? Ik stel het zeer op prijs als je een korte recensie achterlaat en vertelt hoe ik je heb kunnen helpen.

Laat je recensie achter via de contactpagina. Alvast hartelijk bedankt!