Administratie op orde

Wil je aan de slag met het organiseren van de administratie, maar ben je overweldigd door de hoeveelheid papierwerk? Of lukt het maar niet om een systeem te bedenken om de administratie bij te houden? Dan kan het inschakelen van een professional organizer uitkomst bieden.  

Ik help je bij het organiseren van jouw administratie

Ik help je graag bij het creëren van overzicht in je administratie, het wegwerken van administratieve achterstanden en het opzetten van een systeem waarmee je het daarna ook bij kunt houden.

Elk opruimproject start met een vrijblijvend intakegesprek bij jou thuis, waar ik de situatie ter plaatse bekijk en je mij kunt vertellen wat je graag wilt bereiken. Ik kan je dan adviseren over een plan van aanpak dat werkt voor jou.

Als je graag samen met mij aan de slag gaat met jouw opruimproject, plannen we een werkafspraak van (in principe) 3 uur in.

Hoe ziet een werkafspraak eruit?

We starten met het verzamelen van alle papieren in huis. Vervolgens kijken we wat weg kan, wat bewaard moet blijven en waar nog actie op genomen moet worden. Als de papieren administratie op orde is, kunnen we dit ook doen met je mailbox. Zo werken we samen toe naar een overzichtelijke administratie.

Als we klaar zijn, is je administratie helemaal bij en heb je een eenvoudig systeem geleerd om het ook bij te kunnen houden zonder er veel tijd aan kwijt te zijn.

De hoeveelheid werk die we kunnen verzetten tijdens een afspraak hangt af van de snelheid waarmee jij beslissingen kunt nemen over jouw papieren. Aan het eind van de afspraak zorg ik ervoor dat we het gedane werk goed afronden zodat je met voldoening terug kunt kijken op het resultaat.

En dan?

Als je opruimproject nog niet is afgerond of als je nog een opruimproject hebt, dan kun je ervoor kiezen om gelijk nog een werkafspraak in te plannen.

Weet je al van tevoren dat meerdere werkafspraken nodig of wenselijk zijn, dan kun je ook gelijk voor een voordeliger pakket van 3 of 6 afspraken kiezen.

een rommelig bureau - administratie op orde

Tarief

Werkafspraak van 3 uur
€ 210 incl. BTW

Pakket met 3 werkafspraken van 3 uur
€ 595 incl. BTW

Pakket met 6 afspraken van 3 uur
€ 1.150 incl. BTW

Inbegrepen bij een werkafspraak zijn:

  • Een vrijblijvend kennismakingsgesprek van ca. 1 uur om jouw opruimproject te bespreken en vragen te stellen.
  • Reiskosten en reistijd van en naar jouw woning binnen een straal van 30 minuten/20 km vanuit Leidschendam.
  • Kleine opruimmaterialen die ik meeneem in mijn professional organizing kit.

Exclusief:

  • Parkeerkosten (indien van toepassing).
  • Extra kilometers à € 0,28 (indien van toepassing)
een vrouw achter een laptop - administratie op orde
opbergbakken, een tijdschrift cassette en een plant op een tafel - administratie op orde
een stapel uit te zoeken foto's - administratie op orde